Kalle Och Chokladfabriken

Efter flera försök att se Kalle och chokladfabriken så ger jag nog upp nu känns det som. Jag somnar ju hela tiden, och visst är det jättemysigt att göra det i Manges knä men jag vet inte om han uppskattar det riktigt lika mycket.. Så här var ju jag typ hela första halvåret vi var ihop; varje gång det vankades mys så slocknade jag efter en kvart. Kul tjej ^^

Men det är faktiskt inte mitt fel. Halv sju ringde de från jobb imorse, det tar på krafterna att jobba på sina lediga dagar... ;p Men så gôtt att få jobba lite igen nu när det passar; dels för pengarnas skull och dels för att det helt enkelt är så kul. Det känns ganska bra också, tur det eftersom jag inte har allt för länge kvar på min utbildning..! Och just nu känns det inte som att jag behöver va med i vikariepoolen här i stan eftersom jag trivs bra på de ställen jag är i Forshaga :)

Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0