Keeper Eller Inte Keeper?

Hej, jag heter Josefin Ohlson och lider av beslutsångest. Som vanligt. Köpte mej en ny vårjacka igår men är fortfarande tveksam till om jag ska behålla den eller lämna tillbaka den.. Jag har ju inte sett nån bättre som jag  hellre vill ha, men det är så mycket tyg och den är så stor nertill, så jag är rädd att känna mej som en vandrande camping-plats liksom. "Välkommen att tälta här under min jacka!" typ. Och så är den ju grön också, jag som alltid brukar köra på säkra kort som svart. Aa, får nog sova på saken så får vi se hure blir, helt enkelt :)




Kommentarer
Postat av: Teresia

ja tyckte den va fin=) Keep it!

2009-03-06 @ 21:20:37
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart köpte du den?! superfin!

2009-03-07 @ 01:19:58
Postat av: Jossan

Tack! Den är köpt på VILA. Inte allt för dyr heller, superbra :)

2009-03-07 @ 07:06:51
URL: http://piggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0