Litteraturseminarium Nästa

Japp, klockan är över åtta och jag ska snart dra mej mot bussen som tar mej till skolan. Vet inte när jag var i skolan på en fredag sist, men idag slår vi på stort och har ett litteraturseminarium sörrni. Vet inte riktigt hur det ska gå till men det kommer nog gå bra. Det brukar ju inte va nån större fara så.

Även denna helg verkar bli lugn. Ikväll kanske jag går ner till min kära granne en sväng och imorrn drar Inelko Cup igång. Det innebär handboll hela helgen för mina småttingar :) Kul, fast det är tyvärr väldigt  tidiga samlingar båda dagarna.. men det får det  va värt!


Först lite uppvärmningsspel och sen det viktigaste av allt; HEJJAR-
RAMSAN
såklart! Sen kan tjejerna börja kämpa på riktigt ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0