Lortunge!

Nu har jag varit superduktig och tvättat 6 tvättar. Behövligt! Slängde även med jackan och mina stickade vantar ligger i handfatet. Vitt är en väldigt tjusig färg, men jag upptäckte igår att det inte direkt är en smart färg att ha i skogen.. jäklar va smutsig jag blev.. Värsta lortungen!



Annars är denna fredag en ganska bra dag än så länge. Har inte gjort så mycket, känner mej ganska slapp och borde dammsuga innan jag tar tag i dagen och gör det jag ska. Måstemåstemåste gå till bibblan och lämna in en bok jag lånat, min ekonomi tillåter definitivt inte att jag får nån förseningsavgift som ska betalas. Kvällen blir lugn, förhoppningsvis kommer min kära granne förbi och förgyller kvällen efter hennes jobb :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hade lagt in en kommentar på dina fina biffar, men den kom tydligen inte med. Du imponerar iaf, blivit värsta duktiga kocken! :-)

Ha en trevlig kväll!Puss!

2009-03-06 @ 14:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0