Män Som Hatar Kvinnor

Efter handbollen så var jag, mamma och Jesper på bio. Länge sen man gick på bio mitt på dan men de passade bäst, för då hann vi ju hem till alla bra tv-program som är idag. Går ju inte att missa Mia och Klara som är klockan åtta ;D Men iaf, "Män som hatar kvinnor" var precis så bra som jag hoppades. Åååh, nu vill jag se de andra delarna! De är ju inspelade och färdiga så det borde ju inte dröja alltför lång tid innan den kommer visas, men jag vet faktiskt inte.. Bra var filmen iaf!

Nu fortsätter söndagen med lite kvällsmys:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill också se den.. Tack du revyn har gått superbra :D



Ska du spela match imårrn? Jag jobbar, så jag tänkte höra om jag kan bli upphämtad vid församlingshemmet? kramkram

2009-03-02 @ 00:18:08
Postat av: e

det var jag som skreeeev ;)

2009-03-02 @ 00:19:06
URL: http://eeehlin.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, den filmen ville vi också se. Men det va slutsålt. :( Har läst alla böcker och dom är ju super bra. :) Kan inte va med på matchen idag. Men håller alla tummar jag har. ;)

2009-03-02 @ 08:16:39
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0