Om Man Ber Snällt..?

Nu kommer jag låta som världens mest bortskämda människa men skulle jag inte kunna få ett stipendium till..? Att få 10 000 extra "bara sådär" vore nämligen både trevligt och behövligt just nu känns det som, med tanke på att vi fick månades pengar igår och jag inte alls har mycket kvar.. :(

OM jag helt plötsligt skulle få 10 000 "bara sådär" så skulle jag gärna göra över med dem på:

* en ny jeansjacka att ha i sommar

* en ny kamera eftersom den jag har nu håller på att ramla i sönder

* ett par nya tjusiga sommarskor

* en ljusblå jacka från Stadium som bara är såå fin

Kommentarer
Postat av: preiszan

din lilla skogalning ;) mi tös dä!

2009-03-27 @ 12:27:07
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0