Sexlagar

En egenskap som jag uppskattar hos en pojkvän är om han är allmänbildad. Att ha en pojkvän som läser till högstadielärare passar då jättebra; under mitt och Manges år tillsammans kan jag säga att jag lärt mej en hel del nytt och jag har även fräschat upp minnet inom både det ena och det andra.. Men nu undervisar Mange i sexualkunkap om dagarna, och jag måste erkänna att det känns mest intressant av allting ;p Jag menar, det är viktigt att hålla koll på, man vet aldrg vilka situationer man kommer hamna i framöver.. Visste ni t.ex. att:

*Sex med djur är helt lagligt för män i Washington, om djuret väger mindre än 50 kilo
... (Dags att skaffa en våg i fall att... det är bäst att va på den säkra sidan ^^)

*I staden Kali i Colombia får kvinnor endast ha sex med sina män. Då ett par är nygift krävs att brudens moder ska vara närvarande då paret har samlag
... (För vem är det värst klurar jag? För mamman, dottern eller för den nya svärsonen..?!)

*I staten Florida är missionärsställningen den enda officiellt lagliga ställningen för samlag... (och vi här i Sverige har mage att klaga på ett tråkigt sexliv ibland..)

Kommentarer
Postat av: Teresia

heej!

jaa jag vet jag får inte bli sjuk! Dock ger sig inte febern, alls.. Shit, jag brukatr bara ha feber i en dag sen går det över. Nu har ja haft de i 2 dagar.. o febern går upp o ner. Förrut hade jag 38,6 grader, då mådde jag inte så där jättebra kan jag meddela.. Nu har jag "bara" 37,7... håll varenda tumme o annat du kan korsa, benen?, så att ja blir frisk!



Haha o på tal om dessa underliga sexlagar.. blir man någonsin förvånad över vad dessa urbota korkade amerikanare har för sig!? Svar nej!

2009-03-25 @ 22:51:00
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0