Slutspelat..

Så var U21-säsongen slut för i år då och som sagt så är det med blandade känslor jag spelade de sista minutrarna idag på matchen. Säsongen har varit så mycket upp och ner; även om det inte gått så bra resultatsmässigt sett och kämparinsatsen varit av blandad art från vissa håll så har året varit otroligt roligt. Det har varit så kul att få spela igen, och jag önskar att vi fick ihop till ett lag även nästa år också! Tyvärr är jag inte så äker på att vi får det, några av de mest pålitliga i laget ska tyvärr sluta och då känns det lite osäkert inför nästa år på vissa håll... Aja, den som lever får se hur det blir och vi har ju i alla fall lagavslutningen kvar. Då blir det drag förhoppningsvis ;)

Men det bästa av allt med dagen var att mina stora tjejer vann mot Kristinehamn idag med massa mål. Åååååh vilken lättnad! Det kändes så skönt i mitt coach-hjärta när jag hörde det.. Mina tjejer är såå mycket bättre än dem men har liksom haft Kristinehamn som ett litet "spöke" som de haft onödigt svårt med.. men idag släppt det återigen för dem. Gööööött!!! :D

Nu ska jag borsta tänderna och dra mej mot sängen.. kurssart imorgon och vi börjar tidigare än någonsin :S Sussa sött!


Jag och Mange efter The Hives (som var ganska bra faktiskt!) i lördags. Lägg märke
till min  "tuffa och rockiga stil"; sjal och stjärnörhängen.. joda minsann, tuff var jag.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0