Huvudvärk

Fredag den 13:e idag igen då, för andra månaden i rad. Jag känner mej inte olycksdrabbad men på ett förjäkla humör. Det går upp och det går ner, ostabilt, och virrigt typ. Det är så mycket just nu som inte är som jag vill, men även om jag själv skulle kunna ändra på vissa av sakerna så orkar jag inte ta tag i det liksom.

Åååh, om jag känner mej själv rätt kommer jag inte må bra av att va här hemma hela dagen och kvällen, men jag har ingen lust att göra nåt heller. Vill bara dra för persiennerna, lägga mej i soffan och äta massa godis (hej ångest-ätandet). Suck. Fast  jag har ju bokat in Elin ikväll, det brukar pigga upp humöret rejält. Det är tur att man har alla vänner man har, och att de är så bra som de är också <3



Kommentarer
Postat av: Emma

Jepp, det va det. ;) Du kände säkert igen Carro. Hon spela i Bruks för flera år sen,mitt sexa va hon om jag minns rätt.

Hm, har aldrig smakat på sånt. Vet inte om jag kommer det nu. :p Haha.

Trevlig helg på dig! Kramis.

2009-03-13 @ 16:18:44
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas ni får en mysig kväll å att miss Preisz kan muntra upp dig :)

2009-03-13 @ 19:19:49
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0