Ledig Tisdag

Hej solen och det underbara vädret! Vaknade upp på ett jättebra humör idag och inte blev det sämre av att det är så fint ute heller :) Är ju ledig idag också så det lutar åt en lunch med mamsen. Va längesen vi lunchade ihop så det är på tiden tycker jag! Tänkte gå ut på en promenix innan det också, lika bra att passa på när man är ledig och jag har ändå ett par ärenden att fixa med.

Ikväll är det lag-möte efter handbollen för att vi ska kunna kolla över inför nästa säsong. Det har varit så roligt att spela handboll i år igen och det skulle va så kul att fortsätta, men ska jag vara ärlig så litar jag inte riktigt på vissa personer i laget och jag vet inte om jag orkar med en säsong till med krångel hit och dit.. då lägger jag hellre ner ännu mer tid på mina tjejer som jag tränar.. Jaja, vi får se vad som sägs på mötet ikväll helt enkelt.

                                         De kan ju kännas ganska kul att va tränare ibland... ;p

Kommentarer
Postat av: Emma

Mmhm! Det ska det verkligen. Men alltså, finns det risk att det inte blir nått lag överhuvudtaget? :s Men träning tre ggr i veckan är bra men mycket. Och helt meningslöst när det kommer så få folk. Men mm, får se ikväll. :) Vi kommer väl hinna med 20 bussen va?! :) Hope so. Kramis.

2009-03-24 @ 10:43:00
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: e

Hej hopp, fan glömt att vi har möte ikväll, och jag jobbar till halv 8. Men jag ska försööööka komma iväg till kl.19 iallafall. Så att du vet, haha..

2009-03-24 @ 14:14:12
URL: http://eeehlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack för lunchsällskapet! Och du, vad bra d gick. Puss!

2009-03-24 @ 19:44:22
Postat av: e

Hha det där åt öl-hållet låter ju riktigt bra :D synd bara att vi typ är fem som är övr 18 :p hehe.. .

2009-03-24 @ 22:02:04
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0