Hej Red Berry!

Oj vad jag stavar bra när jag är onykter! Tyckte tydligen att de va på sin plats att skriva lite inatt innan säng-tajm. Jaha. Aja, som jag skrev blev det en riktigt trevlig kväll; först en sväng till klasskompisen Jenny och kika läget och sen vidare till Marielle på inflyttning/födelsedagskalas. Mitt mission med kvällen var att bli jättefull (åh, det låter så härligt fjortis när jag skriver det ^^) eftersom de andra tycker att jag är alldeles för städad allt för ofta. Jag blev jättefull så jag lyckades skulle man kunna säga. Sourz med red berry-smak är vår nya kompis skulle man kunna säga ;)

Dock var det inte riktigt lika kul nu när klockan ringde, först fatta jag ingenting. Men nu har jag varit handbollsledig hela förra helgen och även igår, så jag ska absolut inte klaga! Och jag tycker ju faktiskt att det är kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0