Superduper-Studenten

Så har man gjort en paneldebatt då, vilken jag tyckte gick helt okej. Jag pratade på som vanligt och hoppas väl att jag fick in nån braig poäng vid nåt tillfälle iaf. Sen bar det av hemåt (bussresan blev minst sagt en väldigt slirig och spännande resa!) där jag satte mej och pluggade ännu mer. Nu har jag ganska nyss kommit hem från Elin och tänkte fortsätta göra lite skolarbete innan jag lägger mej. Ska ju upp tidigt imorrn; har ju (frivillig!) föreläsning hela dagen. Herregud, vad har hänt med mej? Det låter ju som att jag är värsta superduper-studenten :D

Men för att ta bort lite av  "helylle-stämpeln" så lägger jag in lite bilder från helgen:




Det blev ganska bra drag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0