Wipeout!

Efter att ha sovit en timme och att titta på reprisen av Wipeout så blir man en aningens gladare till humöret :) Haha, jag vet inte om det är deltagarna, tävlingsmomenten eller kommentatorerna som är roligast men kul är det iaf. Herregud! Men en sak är säker; det finns inte en chans att jag skulle klara av momenten i Wipeout. Vissa saker ser ju livsfarliga ut :S Men jaja, det finns ju andra som är galna nog att ställa upp och det är ju tur för oss som kan sitta i soffan å skratta lite.

Nu blir det fruktsallad med kesella som fredagsmys. Mums!



Kommentarer
Postat av: elin

hoppas kvällen blir mysig. själv lyssnar jag på lasse, ensam i min ensamhet. känsligt

2009-03-14 @ 22:21:16
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0