Det Blev Lite Fest

Gårdagen började jag och Mange ute i solen när vi åt hemmagjord smörgåstårta till frukost. Efter att ha varit i min stuga i fredags så fortsatte vi födelsedagsfirandet med att äta smörgåstårta som Mange hade gjort. Hur gôtt som helst var det, han var verkligen duktig på det där upptäckte jag :)



I alla fall, när vi ätit upp frukosten så städade vi det sista eftersom hans släkt skulle komma och fira honom. Det var första gången jag träffade hans syster och hennes familj och de var riktigt trevliga. Vi gick på stan en sväng, lunchade på Arena och sen tog vi oss en liten tur till Mariebergsskogen. Mysigt!

Vid halvsju-snåret samlades jag, Mickis, Annica och Maria på Katherines balkong. (Teta dök upp lite senare också). Planen var att inta en cider eller två för att sen kanske ta en sväng på nån uteservering, men ganska snart insåg vi att det lutade åt mer än så... Marias vin slank tydligen ner överraskande lätt och eftersom vi är kända för att va det otroligt spontana gänget så började vi klura på om vi skulle packa oss in i en bil och dra iväg på road trip. Efter lite snack fram och tillbaka så fick vårt sunda förnuft i kombination med att vi inte riktigt hade någonstans vettigt ställe att åka till oss att stanna hemma. Däremot kom vi på att vi kunde ju va spontana och ändra om planerna till en spontan-utgång.. Sagt och gjort, jag och Mickis sprang hem och bytte kjol och hämtade mer alkohol och sen var det full fart! Vi drack drinkar, åt kladdkaka och spelade spel. Skitkul :D















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0