Det Luktar Kaffe

Det luktar kaffe i min lägenhet och det är inte allför ofta det gör det kan jag lova, men nu är Mange här och dricker lite. Själv dricker jag ju inte kaffe, men jag har iaf börjat tycka att det luktar ganska gott.. vem vet, om ett par år så kanske jag har lärt mej att dricka det :) Och med tanke på hur mycket skämtsamt tjat det är om att lära sej dricka kaffe för att bli en "riktig" lärare så kanske det vore en bra grej att lära sej för min del.

Aja, nu måste jag slänga mej i duschen och sen tänkte jag gå ner på stan och hänga lite med Maria. Hon ska leta jeans och jag tänkte kika lite på presenter. Det är ju en otroligt stor och viktig dag på söndag har jag hört ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0