Lilla Ego

Nu tänker jag ge mej själv lite exra beröm för jag har nämligen varit ute och sprungit tre gånger den här veckan. Och det är jävligt bra gjort, om jag får säga det själv (och det får jag ju eftersom det är min alldeles egna blogg). Det går verkligen inte fort, jag springer verkligen inte långt men jag har i alla fall gjort det och det är bättre än inget. Jag tycker det är skittråkigt och det finns inga garnatier för att det någonsin kommer hända igen, men det är i alla fall ett litet steg i rätt riktning :)

Lilla jag, nöjd och glad


Kommentarer
Postat av: Teresia

åhå, duktigt Jossi-poo!=D

2009-05-09 @ 12:55:50
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är verkligen duktig. Go girl! Puss

2009-05-09 @ 15:08:34
Postat av: mange

puss på dig älskling!

2009-05-09 @ 17:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0