Ett Ganska Äckligt Inlägg

Fy faaan. Efter att jag hade gjort drogtestet, som gick på fem minuter, så skulle jag gå på bussen hem till stan igen, och då bara slog det emot mej. Spy-lukten. Någon hade lämnat efter sej värsta spyan i ett av sätena och det var så starkt så jag fick tårar i ögonen och kände mej magsjuk bara av att andas in stanken... Alltså, det är ju synd om människan som kräkts men man blir ju så jävla äcklad liksom.. :S

Aja, nu är jag hemma iaf och käkar lite innan det är dags att dra sej mot skolan. Solen verkar ändå smyga sej fram lite, precis som jag beställde igår. Göttans! Ha en bra lill-lördag ;)

Kommentarer
Postat av: Katherine

Stackars busschaufför

2009-05-06 @ 12:30:42
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0