Femidom?!?

Jaha ja, kanske är det bara jag som helt missat femidomen men den fick jag iaf höra talas om för första gången idag. Såg på Fråga Olle förut och där pratade de om denna lilla uppfinning. Den fungerar tydligen som en kondom för kvinnor och även om den antagligen är jättebra och säker så såg den inte alltför upphetsande och rolig ut.. Det var liksom en helt vanlig kondom fast modell mkt större och slappare, som då ska föras in på nåt sätt.. jaa, ja vet inte ja. Känner mej en smula tveksam faktiskt. Kondom kanske inte alltid känns så jävla kul men den känner man ju iaf till liksom.. Aja, jag ska väl kanske inte uttala mej om den lilla femidomen egentligen eftersom jag inte har nån aning om hur den funkar, men den såg rätt freaky ut i alla fall ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0