Fransk Manikyr

Igår fick ni veta att jag hade köpt sockerdricka. Nu ska jag berätta ytterligare en otroligt viktig sak; nämligen att mitt nagellack som jag målade i fredags eftermiddag fortfarande sitter kvar. Det är helt fantastiskt! I vanliga fall brukar det redan börja bli lite bortskavt dagen efter för mej, men nu har det gått hela 3 dygn och det är fortfarande lika tjusigt :)

Så där ja, nu har jag lyckats gjort två helt ogivande inlägg om rena skitsaker på rad.. Vad skulle världen göra om inte min blogg fanns? ;P

Kommentarer
Postat av: Emma

Var det du som kommenterade? :) Chansar på det. ;)

Mm, det är faktiskt gör jobbigt! Kul att man aldrig kan ta hem kompisar och förfesta och ha kul för att hon skulle börja banka på väggen vid 20tiden typ.

Vi har ju henne i huvet hela tiden. Även när vi tänker på barn och hund. Hon skulle mörda oss om vi hade ett barn som vakna på natten och grät mm.

Din mammas granne verkar inte ha alla muffins i korgen heller! Usch för dom!

Kan inte komma ikväll. :( Men du får uppdatera på bloggen så jag kan låtsas att jag va med. ;) Lagträffen kommer jag på om jag är ledig. Håller alla tummar jag har. :) Kram.

2009-05-11 @ 14:05:04
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0