Handbollsavslutning

Så var även den stora avslutningen avklarad för i år då. Det var riktigt kul faktiskt; mina små tjejer höll på å dänga de äldre killarna på stor plan, mina stora tjejer kammade hem 3 priser till laget (både prestationspris, utvecklingspris och Årets spelare) och även jag fick spela match tillslut fast att vi bara va 4 stycken från U21 där. Vi mötte ledarna och trots att vi hade Ehlin som coachade oss så bra på bänken så förlora vi med två mål. Illa!

Jag fick en jättefin (lila!) blomma av stor-tjejerna, och ett par biocheckar och massa mysiga kramar av lill-tjejerna. Hur bortskämd är inte jag? :)

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Tänkte nästan att det va du. ;) Tur att vi skrev lite om Grannfejden för annars hade det varit svårare. :p

Men då! Synd! Kan inte vi som vill ha avslutning då? Typ picknick eller nått annat mys när det är fint väder.

Jag har bara sett "vanliga" och med choklad. Skulle inte va fel med sån glass jag har på bilden. Hehe.

Men jag tror nog att det blir Maxi för min del nån gång. :D

Tack för tipset!

2009-05-12 @ 16:49:47
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0