Inskickat Och Klart

Sådär ja, då var man hemma från skolan igen då. Vi hann färdigt med allt vi skulle göra idag och fick det även inskickat och klart. GÖTT! Även om det varit väldigt givande och bra uppifter så har det varit många på samma gång på sistone och det känns verkligen skönt att vara färdig. Allt är inlämnat så nu är det bara att börja fixa inför redovisningen och förbereda opponeringen. Visst, det tar tid men det känns inte så "betungande". Sist vi hade temaredovisningar så kändes det ju bara inspirerande och roligt, man vill liksom ut och pröva detta på riktigt :)

I eftermiddag ska jag nog åka hem till mamma och Jesper en sväng, annars blir det lugnt. Om det är fint väder så åker jag och mamma upp till stugan imorrn och fixar lite där uppe inför sommarn. Det vore bra att få det gjort, så man snart kan börja bo där uppe igen.

Soliga dagar och vattenlek vid stugan - ge mej!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ge mig med!

2009-05-20 @ 20:25:06
Postat av: mamma

Ge mig med!

2009-05-20 @ 20:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0