Jag Har Gjort En Katherine :)

Idag har jag gjort en Katherine. Jag har nämligen ägnat min dag åt att plugga matte C. Först var jag såklart till universitetet och ägnade mej åt mitt eget pluggande, men vid sju-tiden kom min käre bror hit med sina matteböcker (jag skulle gärna låtsas att han kom hit för att få hjälp av mej eftersom jag är så duktig, men så är det ju inte) för att plugga lite inför sitt nationella prov han har i morron. Och fy fan va svårt det är! Och fy fan vad lätt det är att glömma (eller förtränga, beroende på hur man väljer att se på det..)

Jag tyckte att det var svårt redan i trean när jag läste matte C men nu kom jag verkligen inte ihåg typ nånting märkte jag när jag försökte. Det var derivata hit och Y=5x^3+x^2 dit... hjälp! Men men, efter en ganska lång stunds kämpande så har vi i alla fall lyckats lösa några uppgifter tillsammans. Och det gör mej glad. Att se Jesper klara av saker och bli nöjd med sej själv får mitt hjärta att le.



Kommentarer
Postat av: Katherine

Jag glömmer till o me bort på bara några veckor ju:s skitjobbigt:(

2009-05-15 @ 09:16:01
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0