Jag Kommer Bli En Vinnare

Inom en snar framtid så kommer jag bli väldigt berömd. Jag har nämligen deltagit i en tävling idag, och inte i vilken tävling som helst utan nämligen Ben&Jerrys "Create your own flavour". Jag gick in på deras hemsida och lekte lite på skoj först, men när jag var klar så måste jag säga att jag kände mej riktigt nöjd. Och ju mer jag tänker på det, ju mer säker är jag på att jag kommer vinna. Eller vad tror ni själva; glassen jag gjorde består av (håll i er nu):

Hallonglass med en mix av mjölkchokladbitar (som ser ut som peacemärken) och små bitar av "våffel-kex" (som man äter kulglass i alltså). I glassen finns också en "swirl of marshmallows" som det så tjusigt hette.



 "The Raspberry Peace Dream"

Lägg namnet på minnet och kom ihåg vart ni läste det först ;P

Kommentarer
Postat av: mamma

Inte ett uns av banan alltså?

2009-05-17 @ 23:11:23
Postat av: Katherine

Haha men jossan. Det var ju du som sa det om göteborg! hon berättade om vm och du sa att det brukar va med ett lag från gbg?

2009-05-18 @ 10:36:16
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Katherine

eller är jag helt ute och cyklar då? om du är säker på att det var mickis får ja självklart ändra detta.

2009-05-18 @ 12:18:18
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: elin

jag skulle köpa den dirr! läs ASgott :D

2009-05-18 @ 14:26:17
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0