Långkok, Kanske Det Heter

Så var det fredagskväll igen då. Har inte känts som fredag på hela dagen tycker jag, kanske för att vi hade lektion idag vilket vi inte brukar ha på fredagar..men det gjorde inte så mycket att vi hade det, för det var en väldigt givande och rolig lektion idag!  :) När läraren påpekade att klockan var 12.00 och det var dags att sluta så var det nästan så att några protesterade.. inte ofta det händer, men så var det också en väldigt mysig lektion med massa roligt och användbart bokstavs-pyssel ;D

Men men, nu är det iaf fredagskväll och jag är skitmätt rent ut sagt.. Mange har ägnat i princip hela eftermiddagen åt att koka ihop nån slags gryta. Det blev såklart jättegott trots att det var "farliga" saker som främmande kryddor, syltlök och färska champinjoner högt och lågt i mitt lilla kök.. men men, vem vet. Jag kanske lär mej äta sånt häftigt också nån gång i framtiden... ;p

Nu blire hockey. Heja Sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0