Litte Förlamad, Sådär

Åhhh. Jag blir så trött. För bara nån månad sen så hade jag en såndär obehaglig blåsa innuti munnen och igår började jag känna att jag fått en igen, fast på andra sidan den här gången... så här ofta brukar jag verkligen inte ha blåsor. Det är verkligen irriterande för dels gör det ont ibland och dels så svider det när man äter osv. Dryyyygt! Kanske ska bege mej till apoteket på fredag (har de öppet under klämdagar?) och köpa sånt där super-duper-medel som jag provade hos Katherine sist. Man blev som förlamad i hela munnen efter att man använt den men det gjorde mindre ont och blåsan försvann ganska fort, kändes det som iaf.. :p





Jaa, såhär sne & tjusig blir man då av att använda salvan..
men det är det kanske värt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Men vet du inte att det är innne med snusläpp :P

2009-05-21 @ 08:38:56
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Katherine

klart det är värt det! Jag älskar den där salvan

2009-05-21 @ 09:24:21
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0