Nystädat Och Lunchtajm

Jag måste säga att jag fått en riktigt bra start på dagen. Med en springtur, dammsugning, skurning och en stunds läsande ute i solen så har fredagen varit rätt skön hittills faktiskt :) och det känns gôtt att ha de lite nystädat inför helgen

Snart kommer mamma och hennes kompis hit så ska vi käka lunch tillsammans. Sen bär det av en sväng ut mot Bergvik där det ska inhandlas lite presenter och annat smått och gott. Förhoppningsvis så får jag med mej en ny klänning hem också om allt går som jag vill!

Eftermiddagen och kvällen ska spenderas hemma hos pappa där han bjuder på grill-kalas. Han fyller år imorrn och det måste ju såklart firas lite granna :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Va duktig du är hurtbulle ;)

2009-05-15 @ 17:13:52
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: preiszan

och ny klänning blev de! superfin och rent av ganska.. känslig :D

2009-05-16 @ 08:52:44
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0