På Torsdag Bär Det Av Till Storstan :)

Äntligen bär det av till Sthlm! Vi har ju inte varit där sen sommarn -07 kom vi fram till så det var verkligen på tiden att vi lyckades pricka in ett datum som passade oss båda.. och det ska verkligen bli jättekul :)

Eftersom Elin har en hel del att göra innan vi åker så ska hon packa redan imorron. Jag har inte alls lika mycket att göra men har ändå kommit på mej själv flera gånger med att planera saker som jag verkligen inte behöver bestämma redan nu..

Jag har t.ex. ägnat mycket tid&energi de senaste dagarna till att klura på vad jag ska köpa med för alkohol till storstan (jag vet att de har Systembolaget även i Sthlm, men det blir så mycket smidigare att köpa redan här). Ena dagen bestämmer jag mej för att dricka vin, andra för lite starkare drycker. Så här håller jag på ända tills jag själv kommer på att jag kan ju faktiskt vänta med att bestämma mej tills om ett par dygn när jag väl ska gå och handla...

Jag har också klurat på vad jag vill äta för nån mat på torsdag kväll när vi kommer fram. Sa till Elin idag att "pizza är ju gott alltså, men det åt vi ju igår så jag kanske vill ha kebab då istället..." Hon tittade lite skeptiskt på mej och jag skyndade mej att säga "... men det kan jag ju bestämma mej för på torsdag när jag vet vad jag är sugen på, eller hur?"

Jaja, det är ju bara positiva tecken på att jag verkligen vill åka. Och känner jag mej själv rätt så kommer jag ändå vara lika sent ute med packning och praktiska saker inför torsdagens resa, så det så.. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0