Grannfejden A´La Karlagatan

Efter handbollsträningen med mina stora tjejer så gick jag ner till Elin en sväng för att kika på Grannfejden. Det brukar ju vara ett riktigt givande och fascinerande program att titta på, och så även idag.. åh herreguuud! Tänk att ha nån granne som verkligen stör sej på minsta lilla ljud liksom.. lite får man ju ändå räkna med att grannarna låter om man bor i lägenhet.. Men men, gubben som klagade verkade va riktigt sludig i början och störa sej på skitsaker, men ju längre programmet gick så tyckte man mer och mer bra om gubben.. han var ju faktiskt ganska mysig och söt, men lite ensam bara.. Stackarn!

Jag och Elin kom faktiskt på den brighta ideén att man kanske skulle ljuga ihop en story och få hit Aschberg och gänget. Det vore ju skitkul ju och vi har redan massa bra ideér om vad vi skulle kunna bråka om.. det var allt från snodda prylar till nedrivna lappar, nedskräpning och påhittat oväsen.. Ja ni fattar. Så vad tror vi, kan det bli succé? ;P



Elin som utstött och pekad på


Elin som bitter granne som inte har något
vettiare för sej än att spionera på
grannarna


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi har en riktigt störd granne. En kväll blev Johan så arg på henne att han sprang dit och ringde på dörren men hon vägrade öppna så han skrev ett mejl till Grannfejden. Dom ringde flera ggr till honom och ville att vi skulle va med i programmet! Haha. Aldrig i mitt liv! Har tänkt skriva det i bloggen men inte vågat. :p Haha.

2009-05-08 @ 08:09:42
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe. Jepp, det är sant. Dom ringde säkert tre, fyra ggr! Helt galet. Skulle inte våga va med i ett program och absolut inte ett sånt. Haha.

Vi har typ aldrig förfest och sånt för då börjar hon skicka brev och sånt till oss. Har aldrig musik. Listan blir längre. ;) Människor som hon ska bo i ett hus långt ut i skogen utan grannar. Hehe.

Jag jobbar då. Men kan inte du mejla mig när ni kommit på ett datum så får vi se om jag kan. Skulle va skit kul att träffa alla igen ialla fall! :)

Ne, blev inte hundvakt tyvärr. :( Det får bli en annan gång. :)

2009-05-08 @ 11:01:30
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0