Så Här Går Det När Man Glömmer..



Här ser ni en bild på min näringsrika  frukost som jag precis sitter och mumsar på. Nej, den har ingenting med att jag försöker va häftig och svälta mej själv, utan tyvärr blir det såhär när man är jävligt glömsk och inte går till affären . För andra dagen i rad så glömde jag handla, och då blir det såhär :( Tur att jag hade en heeeel clementin hemma iaf ;P

 
  


Och när jag ändå är inne på ämnet glömsk... så kan jag ju lika gärna visa vad jag håller på att göra under min härliga frukoststund.. jag lagar dagens lunch! Det här skulle jag ju OCKSÅ ha gjort igår, men... Aja, nu är det snart klart iaf. Och jag har lovat mej själv att ABSOLUT laga matlådor ikväll, om jag hinner ;P

Kommentarer
Postat av: Emma

Eller du, nu blev jag osäker. :P Tror det kan ha vart en "glss-sida" jag hitta bilden på. :P Hehe.

Okej, vi får se. Annars är det ju inget att göra åt. Tyvärr. :(

2009-05-13 @ 09:45:54
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0