Sockerdricka

Idag var jag på Konsum och handlade och när jag gick förbi drick-hyllorna så blev jag jättesugensockerdricka. Va hur längesen som helst som jag drack det :) Tänker alltid på mormor när jag dricker det, är inte helt 100 men har för mej att mormor alltid drack just sockerdricka.. Aja, gott var det iaf och nu vet ni det! ^^

Nu är det slut på helgen för min del. Hade en liten fundering på att plugga lite ikväll, men nee... Spar mej till lite längre fram i veckan faktiskt. Har man gott om tid på sej så kan man få va ledig på helgen tycker jag.. Sov så gott alles!

Kommentarer
Postat av: Mange

man ska inte plugga på söndagar då blir jesus arg :)

2009-05-10 @ 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0