Stugan Nästa

Japp, idag blir det en tripp till stugan där verandagolvet ska oljas in och sommarstädningen ska påbärjas. Kanske lyckas vi få i bryggan också, vi får väl se hur starka vi är ;p

Senare i eftermiddag väntar tvättstugan så jag hoppas verkligen Mange kommer och förgyller mitt tvättande. Inte jättekul att ha tvättstuga, men det är gött efteråt. Jennie i min studiegrupp tipsade om ett tvättmedel som luktar jättegott (Ariel Äppelblom/Lime) ifall att man tvättar kläder som man inte ska använda sköljmedel till, kanske borde man införskaffa ett sådant...Tydligen ska man inte tvätta kläder som ska "andas" (typ träningskläder) med sköljmedel. Nu har ju inte jag varit noga med det tidigare eftersom jag inte visste om det, men nån gång kanske man ska börja!

Jaja, vi får väl se hur det blir. Tvättas ska det iaf, men först stugan som sagt! Kan ju bara hålla tummarna för att solen kikar fram ordentligt snart också, så skulle det bli ännu trevligare :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad starka vi var, vad bra det gick o vad mycket vi fick gjort! Tack för hjälpen gumman. Puss o godnatt

2009-05-21 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0