Teknisk Är Mitt Mellannamn

Imorse blev jag lite smått lessen när jag skulle fylla på mitt busskort eftersom det inte funkade. Tänkte va lite häftig och fylla på i en såndär automat istället för att gå till busstationen men neeej då, icke. Hade tillochmed gått nån minut tidigare hemifrån för att jag i lugn takt skulle kunna förstå mej på den där saken utan att bli stressad och göra fel, men det ville inte, trots att jag försökte ett par gånger. Irriterad (och blöt eftersom det regnade så) gav jag upp och satte mej på bussen. Eftersom jag ändå stoppat in mitt kontokort flera gånger så har jag hela dagen varit orolig över att de skulle ha dragit pengar från mej också, och hur skulle jag få tillbaka dem? De lär ju bara skratta om man säger att man är så dum så man stoppar in sitt kontokort i en maskin flera gånger utan att ta nåt kvitto på det...

Aja, när jag var på väg hem så var det lite mindre folk på torget så då tänkte jag att nu jävlar ska jag gå fram och läsa ytterligare en gång på den där skiten ifall att jag missat nåt. Och tänka sej, när jag stoppade in kortet ÅT RÄTT HÅLL den här gången så funkade den alldeles utmärkt! Sedär ja, det var den lilla detaljen ja... varför är jag inte förvånad, med tanke på hur teknisk jag är? :S

Nu blire panncakes hos grannen. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0