Ut Med Det Gamla...

Nu har jag äntligen kommit igång med garderobsrensningen, det var på tiden skulle man kunna säga.. men fasen va svårt det ska va att slänga kläder då! Man är så töntig; "den här kanske jag kan ha igen om..." eller "men åååh, det här linnet hade jag ju då..." eller "tänk om jag börjar tycka att det är fint igen nån gång i framtiden" osv osv. Herreguuuud!


Men iaf, innan jag slänger rubbet så tänkte jag höra efter om:
Det linnet längst upp till vänster eller det svarta längst ner
till höger vore nåt för dej, MICKIS. Det svarta är det du provat
 som lappen är kvar på, det andra är använt ett par gånger..


Sen undrar jag också, KATHERINE, vilken BH-storlek har du? ;P Har ju en skitfin lila BH som jag köpte förra sommarn  (och aldrig använde) och det gör så ont i mej att slänga den... :( Ja, alltså om det är nån annan som vill så får ni ju också svara såklart, men jag kom att tänka på att det kanske kunde passa er två först :)

Nu ska jag sova! I morrn är det stor redovisning så det gäller att va utvilad.. Gonatt, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0