Jag Kanske Borde, Men Jag Har Ingen Lust

Braiga saker som jag skulle kunna göra ikväll eftersom jag ändå inte har några andra planer:
* Städa
*Laga mat
*Rensa garderoben
*Fixa med grejjerna som ska in i förrådet
*Springa
*Rensa kökslådorna
*Klistra in kort

Braiga saker som jag hittills gjort:
*Lagat mat



Jag vet att jag borde, att såna här kvällar är perfekta till att fixa det där man aldrig hinner annars. Men jag har liksom ingen större lust. Så enkelt är det. Och eftersom jag bor själv och det inte finns nån här hemma som kan säga åt mej att jag verkligen borde sätta fart så funderar jag på att skita i allt och fortsätta kvällen i soffan faktiskt.. ;P Fast, å andra sidan. Rensa garderoben borde jag verkligen göra, så jag får plats med alla sommarkläder som det snart är dags att använda :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Het!

2009-05-20 @ 20:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0