Lite Om Moi

Skriv 3 saker du kommer ihåg från när du var liten:
1. När jag ofrivilligt tuggade på en tvestjärt
2. Mina låtsaskompisar Lotti-lott och Mattipaunen
3. Mormor

Skriv 5 saker du minns från 2008:
1. Blev tillsammans med Mange
2. Midsommarfirandet här hos mej och Elin
3. Lars Winnerbäck i Ransäter
4. Turkiet-resan
5. Mamma och pappa gick isär

Skriv 10 saker du ska göra/har gjort 2009:

1. Firat valborg med brännboll och grillning
2. Gjort pannkakstårta för första gången i mitt liv
3. Firat 1 år med Mange
4. Åka utomlands med vännerna, förhoppningsvis
5. Ägna många soliga dagar i stugan
6. Sommarjobba på Stora Enso
7. Påbörja min sista termin på universitetet
8. Har varit på Leklandet
9. Klämma in en tur till Stockholm
10. Äta massor med jordgubbar

Skriva 15 sanningar om dig själv:

1. Jag skuter gärna upp jobbiga saker som måste göras
2. Jag är lite smått rädd för fåglar
3. Jag är väldigt hemmakär
4. Jag är väldigt bekväm av mej
5. Jag kan bli en aningens gnällig när jag inte får som jag vill
6. Jag är bra på att tycka synd om mej själv
7. Jag gillar engelska filmer
8. Jag har hållt på med handboll i FHK sen jag va 9 år
9. Jag är klumpig och hade ofta sönder saker även när jag var liten
10.
När jag var liten var jag ihop med två killar samtidigt. De var inte bara mina släktingar, de var tvillingar också.. ;S
11. Jag har uplevt kärlek vid första ögonkastet
12. Tanken på att föda barn och inte räcka till som mamma skrämmer mej
13. Jag älskar allt som är onyttigt
14. Jag är ofta onödigt osäker på mej själv
15. Jag var avundsjuk på min kusin när jag var liten för att hon heter Louise i mellannamn

Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHHA jag dör.. "När jag var liten var jag ihop med två killar samtidigt. De var inte bara mina släktingar, de var tvillingar också.. ;S"



S-J! <3

2009-05-04 @ 18:11:24
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi. Tack så mycket. :D Gillar den!

Finns på Ellos. Finns en med blått istället för lila/rosa också. Jag har en vit tubtop under för den blir så himla u-ringad annars. ;)

2009-05-04 @ 22:59:44
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Emma

Fan, min kommentar skickades inte. :(

Men men, tack! :D Gillar den! Köpte den från Ellos. Finns med blått istället för lila/rosa också.

Jag har en vit tubtop under för den är så himla u-ringad. Hihi.

2009-05-04 @ 23:05:06
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Teresia

Haha oh my gad! ..... - Jossan blev mycket mer motiverat nu;p



Jorå de går väl bra på jobbet. dock inga sälj än.. men e så mycket som e nytt som måste in i huvvet!

2009-05-05 @ 22:11:24
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0