Vem Kan Slå Filip Och Fredrik?

För ett par veckor sen så såg jag reklamen om att "Vem kan slå Filip Och Fredrik?" skulle komma tillbaka - kul!! Det var ju verkligen roligt sist.. Filip och Fredik är ju klockrena och Ingvar Oldsberg är ju helskön han med.. hoppas han ska va med i programmet i år igen!

Städningen hos morfar gick bra, men jag är en aningens trött nu. Det tar på krafterna att va där, både fysiskt och psykiskt ..! En aningens tjatig kan han bli, men han har även sina trevliga stunder såklart. Och så har han ju börjat få sån "rolig humor" (typ gått tillbaka till barnastadiet). Han gömmer saker, skämtar om töntiga saker och ser sådär allmänt finurlig ut ibland. Det kan va ganska kul faktiskt ibland ;p

Nu ska jag slänga mej i duschen, det fanns en hel del spindelväv ute på verandan där vi städade.. sen ska jag pallra mej iväg till Hästen-Maria (vi måste klura ut nåt bättre namn snart, kan ju bara kalla dej det i en månad till). Fast först tar jag mej nog en sväng till Konsum och kikar ifall det finns en liten Ragnar där som väntar på mej, vill ju ha med mej älskade Ragnar på Campusfesten imorron ;)



Förra året blandades Ragnar i glas-flaska, i år blir det
nog en PET-flaska istället ;p
(är det nån gång man får dricka ur PET-flaska så
är det på uppe på Campus...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0