Bilder Från Helgen

I fredags hade vi ju faktiskt kalas här för Mickis som fyllt år. Det blev tacos i magen och IDOL på tv:n. Efter en stund så bjöds det även på en gammal klassisk efterrätt som iaf jag älskade när jag var liten; marängswiss. Mums va gott! Mickis var duktig och klarade att blåsa ut alla ljusen tillslut ;D



På lördag förmiddag följde jag ju med Maria och hennes lilla systerson Albin till Leklandet. Där spenderade vi tre timmar med att klättra, hoppa, åka rutschkana och köra bil. Väldigt roligt och väldigt svettigt! Det är som ett litet träningspass det där; skitbra ju! Tror Albin var nöjd också, han verkade ha roligt i alla fall :)

 

Nu ska jag bege mej mot uni och ha lite bibliotekssök. Efter skolan bär det av diret mot vår kära huvudstad för ikväll ska jag, Elin och Kejtring till Globen och se på PINK! Kommer antagligen bli en otrolig upplevelse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0