Bland Molnen. Lyckorus.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Att skriva att gårdagens konsert igår var fantastiskt känns så klent och så litet. För mej var den så mycket mer än så. Att vara på Lasses spelningar är som att få ren och skär lycka serverat på ett fat under två timmar. Jag befinner mej i ett ständigt lyckorus och är någonstans uppe bland molnen och hälsar på. Att se Lasse stå där framme och sjunga, leka och trivas gör att man glömmer allt runtomkring och jag står där och skrattar och gråter på samma gång och tänker att bättre än såhär kan man nog inte ha det.

 

Skynket faller och nu börjar det. Fjärilar i magen, förväntninar och

helt enkelt ett stort lyckorus.

 


♥Lars Lars Lars Lars Lars Lars♥

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0