En Smula Dystert

Ja, den här eftermiddagen/kvällen blev både dystrare och tyngre än vad jag väntat mej. Men men, jag får väl försöka ta tag i saken antar jag så kanske det ordnar upp sig..

Imorgon ska jag visst jobba. Det stället jag är och gör mina observationer på behövde en vikarie och eftersom jag ändå ska dit så kan jag ju lika gärna va där hela dan och få lite pengar för det. Gött!

Nu blir det att slänga sej i duschen och sen tillbringa nån timme framför soffan innan jag kryper ner i sängen. Ska ju upp tidigt imorrn igen och jag är riktigt trött. Har bränt i ögonen hela dagen :(

Kommentarer
Postat av: elin

det löser sig, du kan ju och det vet du. kram

2009-11-24 @ 21:19:44
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: mamma

Sov gott sötnos. Älskar dig!

2009-11-24 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0