Examensarbete

Så var man igång med examensarbetet då. Eller ja, att säga att jag är igång kanske är att överdriva en smula, men jag har iaf haft kursstart, första mötet med handledaren och lagt upp en tidsplan. Nu är det bara att sätta igång med insamlandet av data, välja forskningsmetod och min egen undersökning.. eeeh japp. Jora men det ska gå det här. Det måste det ju göra. Jag vägrar ju att ha klarat allt utan problem i 3 hela år och fucka till det under sista terminen. Och att skriva en uppsats vet jag att jag klarar av om jag bara vill. Mitt största problem är ju att komma igång överhuvudtaget och inte skjuta upp på det alltför länge, som jag gör med vissa saker ibland..

Nu ska jag fixa lite med handbollssaker och fila lite på ett informationsbrev till föräldrar, sen är det dags att göra sej i ordning inför kvällens bravader. L som i Lasse, L som i lovely.

Kommentarer
Postat av: mange

tack för en underbar dag! PUSS min älskling!

2009-11-05 @ 17:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0