Halloween-Ferren

Mina stora tjejer hade match i Torsby igår och det är nåt jag gärna glömmer. Usch, det gick inte alls bra och även om Torsby är otroligt duktiga så hade jag gärna sett att våra tjejer hade försökt iaf. Aja, nåt jag däremot inte vill glömma är Halloweenferren som Elin och hennes kära vänner Elin och Astrid ordnade igår. De hade skräck-pimpat Astrids lägenhet och kvällen var riktigt lyckad! :D




Dräkten jag köpte var bra, men kändes inte tillräcklig :p Fixade mej ett par
händer och Mange fick måla dit armar också. Passade på att skapa mej ett
par fötter också när jag ändå var i farten. Rätt snyggt blev det ;D


Jag stötte på en mumie hemma hos mej som jag blev bra vän med. Vi
posade lite och sen begav vi oss till ferren.



På festen fanns det massa trevliga människor i massa fina kläder.
Det fanns en läskig gift-bål också, med spindlar i.


Jag träffa en läcker spindel som lät mej känna på hennes ben.
De va mycket mjukare än mina.. Sen pillade hon mej lite
i örat och jag gillade det. Tyvärr råka jag avslöja att min
granne har köpt en "spindel-ta-bort" och spindeln blev skit-bitter.



Jag var lite ledsen under kvällen eftersom alla sa att jag var ful, läskig och pratade
konstigt.
Som tur var så fattade inte den galne vetenskapsmannen att han borde
va rädd för mej så vi hängde en del. Han följde mej ända hem faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: mamma

jaaa, du var verkligen ful o läskig, men ni ser ut att ha haft kul. Och den galne professorn verkade snäll... pok

2009-11-01 @ 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0