Heldag I Skolan Väntar...

Efter att jag och Jesper lunchat med mamma på Via Appia (fasen att man hinner bli mätt innan man knappt smakat på hälften av det smarriga buffébordet) så åkte jag hem och satte mej med ex-arbetet, precis som planerat. Kom igång bra och fick en hel del gjort. Kändes rätt gött och jag såg nästan fram emot att fortsätta imorgon när jag ändå var inne i ett litet flow. Så slog det mej att jag faktiskt har lektion imorrn. Hade inte riktigt koll på när, men när jag kollade upp detta så stod det 09-16 i min kalender. Hjälp, när var jag så länge i skolan senast?!? För ett par veckor sen var jag ju där, då hade vi ett par timmar och jag höll på och somna av rastlöshet/tristess... Aja, får hoppas att jag överlever morgondagen iaf ;P

Nu blir det verkligen sängen för min del. Grannen bjöd ner mej på smarrig taco-kväll och efter ett högkvalitativt program av Paradise Hotel låg jag och blinkade för fullt med trött-svidande ögon i hennes soffa. Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Maria

De där dagarna i skolan under ex-arbetet gav inte mig så mkt...blev bara ännu mer förvirrad!

Fick reda på igår att jag är godkänd :D Ringde kurssekreteraren å hon sa att examinatorn hade registrerat det den 17/11, utan att meddela oss!

Hoppas helgen vart bra :)

Kram

2009-12-01 @ 06:13:25
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0