Mellan Två Jobb

Det är ungefär så det är för mej idag faktiskt. Fast "mellan två kurser" stämmer väl bättre antar jag. I fredags hade jag stora inlämningen för specialpedagogiken och därmed tog den slut. I morgon har jag kursstart för examensarbetet och det innebär ju att inte har något att göra idag. Inte ens nåt "jag-borde-sätta-igång-med-hemmapluggandet" osv, för jag har ju inget :) Vädret är ju som det är, hade hellre haft det som förra veckan när jag satt inne och skrev medan solen lockade utanför fönstret. Men men, får väl dra igång lite städning här inne eller nåt, de skadar ju aldrig.. :p

Hoppas ni andra har det trevligt, vad ni än pysslar med!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Ja, speciellt då vi ska på Winnerbäck på onsdag! Det hade jag nästan glömt bort! Shit får verkligen knapra ibumetin o andra tabletter, för idag hade jag aldrig pallat att stå upp under en hel konsert!=/

2009-11-02 @ 21:47:29
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0