Olydig

Ikväll var jag olydig. Jag drog nämligen över den tillåtna tvättiden med en hel timme. Det ni! Och inte nog med det, när jag väl va klar där inne så skurade jag inte ens golven efter mej ordentligt... Fasen va frän jag är som bryter mot husets regler ^^

Jag var inte den enda som var olydig idag. Det var bra att få jobba igen men hjälp vilket liv det var på barnen.. allt var allmänt rörigt liksom och efter att jag stressat direkt på träning och sen hem så landade jag i soffan med en härlig huvudvärk. Jobbigt! Men Mange fixade mat, fotbad och gav mej lång massage/hårpill så nu känner jag mej ganska mkt piggare igen ♥

Nu blir det sängen. Även imorgon står klockan på 06.00, dags att observera igen. Sen blir det möte med handledaren och tillslut kommer torsdagen avslutas med knäck och kola-bak en trappa ner. Mysigt!

Tack för att du skämmer bort mej, goding!


Kommentarer
Postat av: mummy

Åh låter som en mysig torsdagskväll. Lycka till med julgotterna. Pok

2009-11-26 @ 20:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0