Rapport Från Gårdagen

Igår var en mycket trevlig söndag, framför allt på kvällen när jag och Jesper bjöd ut pappa på middag. Nåt extra skulle han väl ha när det va Fars dag och allt :) Vi gick till Alfie och käkade och sen satte vi oss på Bishop en sväng innan våra bussar gick hem. Mycket trevligt var det! ♥

Hann också med lång sovmorgon och lyxfrukost med Mange innan jag begav mej iväg på handboll. Mina stora tjejer gjorde en sådär match, de var ganska jämt men hade de spelat så bra som de kan så hade de antagligen vunnit matchen.. störande!

Efter handbollen hängde jag med till morfar en sväng. där skulle det också firas lite Fars dag. Vi hann med att gå igenom lite om det som ska göras idag, sörrni. Jag ska ju nämligen dit och fixa lite innan träningen idag.

Men först ska jag tvätta klart och sen ge mej iväg till den förskola jag ska vara på och göra min undersökning i examensarbetet. Jag har inte kommit igång så mycket med skrivningen, men jag har ialla fall lånat böcker, valt metod, fått ihop föräldrabrev och spikat förskola. Alltid nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0