Skillsen Sitter I, Minsann

Idag var jag faktiskt med mina stora tjejer och tränade, vilket jag borde göra oftare. På två sekunder blir man påmind om varför man är så fast i sporten som man är... det är ju så jäkla kul att spela handboll helt enkelt!!! Och hann iaf hoppa in och göra några mål under träningen, skillsen sitter i minsann. Eller ja, jag vill gärna inbilla mej det iaf. Med tanke på hur jobbigt det var så är det nog en ganska stor skillnad på nu och när man tränade på som mest ;p Aja, kul var det hur som helst :)

Nu blir det sängen, imorrn väntar kursstart. Min sista kursstart på KAU.. om allt blir som man tänkt sej vill säga..! Sussa sött alles ♥

Det är inte bara roligt att spela handboll,

det är rätt kul att va tränare ibland också ;)


Kommentarer
Postat av: 'a

fin blogg (A)

2009-11-03 @ 10:22:40
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Teresia

Du är så duktig du Joss!:D

Fin bild på dig i tidningen också!:D

Dina tjejer ska vara glada att de har dig som är en sån superbra tränare! <3

Puss!

2009-11-03 @ 18:14:24
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0