Tillbaka I Mörka Sverige

Sverige är regnigt. Regnigt, mörkt och kallt. Ändå så är det rätt skönt att vara hemma igen. Jag och mamsen har haft en fantastisk vecka på Gran Canaria, men lägger upp lite bilder osv senare för nu är det tillbaka till "verkligheten" igen. Ska göra mej i ordning för att åka till den skola jag valt ut att göra mitt examensarbete på, och sen är det bara att köra igång med de observationer jag tänkt göra. Hade iförsej gärna legat kvar under täcket med Mange ett par timmar till, men det känns ändå rätt kul att komma igång med dessa observationer.

Nu ska jag äta frukost och dricka juice som smakar juice på riktigt. Mums!

Kommentarer
Postat av: Mange

Skönt att du är hemma igen älskling!! PUSSPUSS

2009-11-20 @ 16:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0