Utedag

Kom precic på att personalen där jag är och observerar berättade för mej att de hade utedagar på måndagar. Hm, känns lite halvdrygt för det innebär att jag nu måste packa med mej både regnkläder och gummistövlar, och sen ska jag stå där i regnet med mitt lilla anteckningsblock :p Aja, blir väl bra. Huvudsaken är väl att de är fler barn än i fredags iaf, så jag får ännu fler möjligheter att få in användbara situationer när jag kikar på dem.

Annars ser väl dagen ut ungefär som vanligt. Efter timmarna på förskolan så ska jag hem och plugga lite och sen bär det av på träning. Efter träningen lutar det åt att jag och Mange sticker iväg på hockey och det hör ju inte till vanligheterna iförsej.. Även om jag knappt vet vilka som spelar idag och inte är ett sånt superfanatiskt stort fan till FBK så är det alltid trevligt att gå på hockey :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0