2 poäng

Idag tog mina stora tjejer två poäng och jag kände mej såklart jättestolt :) De gjorde en bra match och förtjänade verkligen att vinna eftersom de verkligen slet hela matchen igenom. Kul att se! Imorrn väntar matcher med minstingarna, ska också bli väldigt spännande att se eftersom vi lånat in ett par yngre tjejer som aldrig spelat match förut.

Under dagen ordnade även FHK en utbildning för oss ledare. Ulf Andersson var lika bra som vanligt. Han är otroligt duktig och man blir verkligen inspirerad när man hör honom föreläsa och instruera. Jag har ju varit tränare i tio år och tycker väl att jag ändå har hyfsat koll på läget, men det är verkligen så att ju mer man lär sej ju mer inser man att man inte kan..! Tänk om man fått den här utbildningen lite tidigare i sin "tränarkarriär", och inte nu på slutet (känns ju ändå som att jag lär lägga av nångång, speciellt senare när jag får fast jobb osv..). Men det är väl aldrig för sent att börja träna ett lag på "rätt sätt" och fressten så gick det ju rätt bra för Elins och mitt dreamteam 89/90 trots att varken hon eller jag var så värst utbildade ;p

Nu blir det nog sängen tror jag bestämt. Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Åh duktiga du och dina småtjejer är!:D Kul med poäng!:D

2009-10-11 @ 14:43:31
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: coach preisz

åh. dreamteam 89/90

2009-10-11 @ 20:29:49
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0