9/10...

Sådär ja. Har varit duktig och suttit med uppsatsen länge både idag och igår, och tur är väl det eftersom den ska vara inne imorrn... När man väl börjar skriva så är det ju både intressant och roligt men som vanligt så skjuter man alltid på det lite för länge innan man tar tag i det på riktigt. Men nu så, om man tittar längst ner i vänstra hörnet i skrivdokumentet så ser man att det står att jag är på min 9:e sida. Det innebär att jag bara har 1 kvar ;D

Borde inte vara allt för svårt att få ihop om jag känner mej själv rätt, och egentligen har jag ju faktiskt hela morgondagen på mej också.. Men det vore gött att va klar redan ikväll eftersom jag har andra planer för morgondagen. Först och främst ska det städas och sen skulle jag gärna vilja ta mej en runda på stan också.. skulle nämligen vilja göra ett par sista inköp inför lördagens kommande halloween-ferre ;) Och så måste man ju hinna till alkohol-affären också. Nån som har nåt bra tips på läbbiga drinkar så får ni gärna säga till..!

På lördag är det utklädnad som gäller...

Dock inte till shejk denna gång ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0